![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#4 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Jan 2005
|
![]()
Fick ju tvunget testa o se hur container-produkten funkar nu när Bengan var snäll o skickade bilder
![]() Nedan en test med tre olika typer och en enkel industri med "vanligt skript" och infogad auran-kran. Dock mycket kvar om det skall bli som jag tänkte mig. Vet heller inte hur dessa containers skall se ut på kortsidorna, jag antar att denna typ är för kylvaror? OBS: Även om jag skulle lyckas släppa en container-industri sen så är det bara att ses som en tillfällig lösning tills Lars släpper sin och min lär hamna i papperskorgen direkt då! Så jag hoppas Lars inte tar illa upp... ![]()
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|