![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2003
|
![]()
Jag ska ändra lite på sidan efter er kritik. Jag håller med om sidan är lite dumt
gjord men ska nu göra om lite. TACK FÖR ERA TIPS!
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Gjorde en första sida på skoj....
![]() |
#3 |
Hedersmedlem
|
![]()
Och så här skulle Solberga´s sida kunna se ut.... Då får man infon som hör till Solberga på den sidan och samma sak gör man förståss även på KMJ-sidan.
När det gäller Att resa med oss och Att arbeta för oss, så la jag den på första sidan. Det tycker jag är OK! Detta var bara ett förslag ifrån mig. Är det något du vill spinna vidare på, så gör det.....
![]() |
#4 |
Hedersmedlem
|
![]()
Kom på en sak till....
En Om oss sida kanske också vore nått!? Där kan man ha info om bolaget t.ex. när det skapades, var det finns och vilka rutter/linjer det trafikerar m.m.
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2003
|
![]()
Nu har jag gjort den lite bättre allafall. Jag vet att hemsidan inte är
superbra för jag inget proffs på att bygga hemsidor. Pierre... Din mall var jäkligt snygg jämfört med min.
![]() |
#6 |
Hedersmedlem
|
![]()
Tackar! Inget proffs jag heller....
Jag tycker din sida blev bättre nu. Bara lite finslipning kvar!
![]() |
#7 |
Senior Member
Reg.datum: Dec 2003
|
![]()
Bäste VD Karlfors Lokaltrafik!
Jag har sett att ert företag kör med GT4-vagnar från 1960-talet, Mitt företag med filial i Prag kan ordna upp till 20 stycken tvåriktningsvagnar tillverkade mellan 1985 och 1990, vagnarna som vi talar om är av typen KT8D5 och är som sagt dubbelriktningsvagnar med dörrar på båda sidorna, vagnen är ledad och delad i tre delar. vagnen har mycket god kapacitet vilket är viktigt för en stad som Solberga som hela tiden expanderar. Vi kan ordna ett mycket förmånligt leasingavtal samt i ordningställande av vagnarna på plats hos tillverkaren CKD i Prag. För mer information kontakta Tramtrading AB Vagntypen det rör sig om är alltså KT8D5 som är tillverkade hos CKD i Prag och även gått i Prag i flera år, vagnarna har en relativit låg vagnkilometer och är välunderhållna. Före eventuell avfärd så renoverar vi självklart vagnarna. Vi bifogar en bild på en av våra vagnar på plats i Prag som skolvagn. http://msts.e-buzz.net/forum/attachm...ntid=464&stc=1 Senast redigerad av Björne den 2005-05-05 klockan 18:57. Anledning: rättade till ett stavfel |
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|