![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Det är precis som du beskriver Deskgrunt, man kan alltså lagra bilderna snabbare, vilket leder till att man kan ta fler bilder i exempelvis en serie.
![]()
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2002
|
![]()
Efter att ha sett Psons fantastiska bilder här i forumet, så är det i stort sett klart att inköpet ska bli en Canon Powershot S1 IS. Frågan är egentligen bara vart jag får tag i den billigast, och det verkar som om Pixmania leder. Dessutom kommer säkert priset att sjunkas när den nya versionen kommer ut, så kanske har jag en liten chans att inskaffa kameran innan familjen ska ut och resa i början av sommarlovet...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Här är nog den billigaste, om du väljer bort Svensk och tar Importerad
http://www.alfadigi.com/cgi-bin/cata...oducts_id=2096 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Medlem
Reg.datum: Feb 2002
|
![]() Citat:
![]() Senast redigerad av Joel den 2005-05-21 klockan 13:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Hej!
Man behöver inte vara rädd för att köpa "kapitalvaror" från utlandet. Om grejorna mot all förmodan skulle gå sönder så kan man lämna in grejorna här i Sverige ochså om det är märkesprylar. Många märkesprylar omfattas av världsgaranti... Jag köpte tex en Canon Videokamera på Kanarieöarna 2001 och cirka ett halvår efter så pajade den. Åkte in till Malmö till en erkänd affär och frågade om det gick att fixa...Lätt, den omfattades av världsgarantin så det kostade inte mej en krona... Det är den erfarenheten jag har av att handla utomlands... Rätta mej gärna om jag har fel, reglerna kan ha ändrats i och med Eu med mera... MVH Kenneth
![]() |
#6 | |
Guest
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|