![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#38 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Jan 2005
|
![]() Citat:
![]() Vet faktiskt inte om det följde med uteliggare för bryggor i ST2005 paketet. Sen använder jag STWs verktyg för att få 5 meter mellan spåren och "göra rakt" verktyget. 5 meter verkar passa till de färdiga catenary-splinesen. Lägg två spår mellan verktygen, ta bort o sätt nya verktyg på yttre spåret och lägg in ett till spår, osv. Texturen tror jag följde med på ST2005 skivan för att passa spåren, inte helt säker dock. En liten nackdel är dock att även på minsta storlek så blir den inte lika finkornig som texturen på spåret.
/MVH Patrik ![]() Senast redigerad av Deskgrunt den 2005-07-07 klockan 19:04. |
|
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Ny rutt (obs,många bilder!!) | Arre | Landskapsdesign - Trainz | 25 | 2005-08-16 16:46 |
Många bilder från Arlanda | Dson | Off-topic | 2 | 2004-07-20 20:05 |
Bildsvep al'a Dson! (Varning, många bilder) | Dson | Lokaltrafik | 0 | 2003-12-22 15:37 |
Polenresan, många bilder på ca 60kb st + 1 126kb | Olaf Lindström | Off-topic | 7 | 2003-11-16 19:20 |
bilder på min malmbane vinter rutt | Tomas | Landskapsdesign - Trainz | 7 | 2002-12-13 17:30 |