![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#16 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Någon som har testat lite mer och kommit fram till något annat.
Själv har jag inte gjort några nya tester. Sitter nu och funderar på om jag ska ta och måla över mina gamla texturer på ett ruttbygge med roterande texturer istället. Frågan är ju om det är lönt att göra detta, om nu dom gamla ändå ligger kvar. Bengan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Jan 2005
|
![]()
Ja du Bengan.
Jag är fortfarande osäker på detta. Såg nån nämna att det lagras max 4 lager textur och sedan raderas den äldsta men om detta stämmer vet jag inte. Är det samma textur du vill måla över med och rotera som du använt tidigare i kartan så bör det dock inte ha så stor betydelse. Största problemet om många gamla texturer laddas i onödan är väl som jag ser det att man tar upp minne i onödan. Enda sättet att vara helt säker är väl kanske detta: Citat:
Man kan ju kolla vad kartan använder med TrainzObjects.
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|