![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Jan 2005
|
![]()
Bengan, jag tror du fått lite fel i mesh-table på din config. effect bör ligga som underordnat default typ såhär:
PHP-kod:
Behövs INTE i TRS2006 men vill du att den skall funka även i 2004 så är det bäst att utveckla där o sedan testa i 2006 efter packning. Packa alltid med 2004'as dispatcher för CMP gör så att det inte funkar i 2004. För säkerhets skull med så ha inte mellanslag i något filnamn som F_M 16.im och absolut inte svenska tecken, då raderas filen i TRS2006.
![]() |
#2 | |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
Har raderat world_cache_dispatcher.chump
![]() |
![]() |
#3 | |
Hedersmedlem
|
![]() Citat:
Är du säker på att du fick med alla klammrar och att det inte finns någon extra klammer eller liknande i config-filen? Byggare Bob: det hjälper inte eftersom själva textfunktionen i Trainz endast kan använda sitt standardtypsnitt ![]()
![]() |
![]() |
#4 |
Hedersmedlem
|
![]()
Det var hela din configfil du postade innan?
Prova att ersätt den med detta: PHP-kod:
![]() |
#5 |
|
![]()
Deskgrunt
Provade med din config, men då försvinner skylten på mitt lilla testbord. Hittar sedan inte alls skylten. Dyker upp igen, när jag lägger in min gamla config.
![]() |
#6 | |
Hedersmedlem
|
![]() Citat:
![]() Har du ändrat filnamnet F_M 16.im eller något annat sen du postade den configen? Kan du zippa mappen o skicka till mig på min gmail adress? deskgrunt[nåtkonstigttecken]gmail.com
/MVH Patrik ![]() Senast redigerad av Deskgrunt den 2005-10-30 klockan 18:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]()
Deskgrunt.
Du har mail.
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Vad gör denna skylt här. | Bengan | Off-topic | 8 | 2005-10-30 18:09 |
Skylt vid plankorsningar | Hinken | Trainz - Allmänt om Trainz | 2 | 2005-03-03 21:46 |
text som rör sig? | Arre | Off-topic | 2 | 2005-02-17 11:10 |
Storlek på text i IE | Jonsson | Off-topic | 3 | 2004-05-25 15:38 |
Min rutt till UTC och me Tomas Stations skylt | Nicke_123 | Landskapsdesign - Trainz | 7 | 2002-12-14 21:49 |