![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Hej!
Ser bra ut, men jag tycker spakaran sitter snett fat det kanske skall vara så? Magnus Senast redigerad av magnus_y1 den 2006-01-14 klockan 15:45. Anledning: stavfel |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Fixa så att spakarna sitter rakt i förhållnde till resten av htyten, och ta bort det svarta runt dem så blir det bra!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: May 2005
|
![]()
Svarta runt dom ?!
Fattar ej ? TW |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]()
Ska du lägga till så att man ser åt vilket håll man gasar/bromsar åt på underredet under spakarna? Så som det var förut?
En fråga också: Vad står 37 8 för på hastighetsmätar rutan? Är det den aktuella hasigheten respektive växeln? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Sedan att det står 37,8 på hastighetsmätaren vet jag inte var för ? Jag har dock då upptäck att MSTS har visa begränsningar... Vad gäller funktioner på loken osv ... ATC finns ingen ... På / Av för ventilatorer ingen, osv. TW Bild ... ändrat lite. Senast redigerad av Lokförarn den 2006-01-14 klockan 19:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() Gör gärna spakarna lite smalare om det går ![]() Annars ser det fint ut ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
X2??
Det ser ut så där, ja ungefär i ett rc6 lok. Jag har inte tagit något från x2;ans hytt! Jag tar inte andras jobb. TW |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Det är MSTS Cab Editor som har fått feber.. ![]() MVH Kenneth
![]() |
![]() |
#9 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Fortsatt lite, tog spakarna från Acela och modifierade lite. Ja lite ändringar på synfältet på Höger/Vänster. TW Bild.1 Front Bild.2 Vänster Bild.3 Höger Senast redigerad av Lokförarn den 2006-01-14 klockan 23:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Jämför man vänsterbackspegeln med det som sitter på loken när man ser dem från utsidan(eller från insidan) så ser de ut som de gjorde på de allra första Rc loken!?
![]() Under Lokguiden -> Rc6 finner du en bra bild tagen av forumiten Tim! http://www.jarnvag.net/bild/lokguide...avle2004TS.jpg |
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|