![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2005
|
![]()
Hej ! Man få tacka för dom tips man får det är inte så lätt alla gånger att få till det så att det ser bra ut, men man gör ju så gott man kan
skicka med bild MVH Gubben50 Senast redigerad av gubben50 den 2006-02-09 klockan 23:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: May 2003
|
![]()
Det ser riktigt bra ut
![]()
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Tjena! på er alla tåg-fan
Här är mitt villa-område som ja håller på med MVH Gubben50 ![]() Senast redigerad av gubben50 den 2006-02-09 klockan 23:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Hej ! ha byggt lite till på min första rutt skicka med lite bilder också
MVH Gubben50 Senast redigerad av gubben50 den 2006-02-09 klockan 23:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Tidigare Arvid Nilsson
|
![]()
Bra jobbat!
Har förresten kollat på denna bilden och ser att vattnet är i en enda fyrkant. Testa att höja upp kanterna lite så att det inte blir så rakt. ![]()
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Hej! fick en riktig hd-krasch min 200 gb krascha med allt trainz-arbete försvan så nu få man börja om på nytt
MVH Gubben50 |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Hej! på er tåg - fan nu är man igång efter hd - kraschen.Kan man göra bakupp på det man håller på med,ja har trainz 2006.ha skickat med en bild på den nya rutten ja håller på med.
MVH GUBBEN50 ![]() ![]() Senast redigerad av gubben50 den 2006-02-09 klockan 23:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|