![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
Visa resultat för omröstning: Vann rätt låt iår? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() ![]() |
13 | 21.31% |
Nej |
![]() ![]() ![]() ![]() |
48 | 78.69% |
Antal röster: 61. Du får inte rösta i den här omröstningen |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2005
|
![]()
....men ni som bara tänker "skenheliga" CAROLA!
Släng er i väggen! Vi har faktiskt skickat den mest starkaste låten som deltagit i finalen i globen ikväll! Ni som rösta på Andres kan ju dock inget om schlager!
![]() |
#2 |
Hyttåksfettischist
|
![]()
Nu har jag inte sett en enda av delfinalerna, men jag har hört många av bidragen, och BWO hade nog haft störst chans i Europa, men min personliga favorit var Pudlarna. Men allvarligt talat, så var det rätt fattigt på bra bidrag i år...
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2004
|
![]()
Inte för att jag är ett speciellt "fan" för melodifestivalen, men redan ett bra tag innan så sa jag att Carola vinner. Varför? Jo för hon är som sagt Carola.
Låten var inte bra, men för att hon är den hon är så vinner hon. (Finns bättre saker att göra än att sitta vid Tv:n i ett antal timmar och glo på icke speciellt bra låtar... Okej jag kan hålla med om att man kan se finalen bara för att. Men annars Nej.)
![]() |
#4 | |
Skånsk användare
Reg.datum: Oct 2002
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]()
Visst Carola är mycket proffsig och duktig på scen, sen kan man ju tycka vad man vill om henna vid sidan om och det borde ju inte gå ut över tävlingen. Men jag tror att hennes låt kan funka där nere i Aten.
Även om min personliga favorit var BWO eller Andreas Johnsson. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2005
|
![]()
Jag höll på "Sing for me". Tyckte det var mycket Beatles över den.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Skånsk användare
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#8 |
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
så fan heller (ursäkta för svordomen) Andreas jonsson skulle ha vunit inte carola hon är skit dålig
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem
|
![]()
Bara att inse att Carola är stor i såna här sammanhang och på det viset var det utan tvekan rätt låt som vann. Att skicka ner någon grön för att göra ännu en "Las vegas" som någon påpekade tidigare, hade inte varit speciellt lyckat. Jag tror att Carola kommer lyckas riktigt bra, det finns verkligen utstrålning och en bra röst i den människan - sånt kommer man långt på i Eurovision.
![]() |
#10 | |
Medlem
Reg.datum: Jan 2005
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#11 |
Skånsk användare
|
![]()
Melodifestivalen är inte lika med schlager. Innan hette det ju schlagerfestival, men ändrade namn och koncept för att just få in en bredare musik i programmen.
Carola är en otroligt duktig sångerska och artist, men hon har aldrig slagit nere i Europa. BWO och Andreas Johnson är samtliga kända i stor utsträckning utanför Sveriges gränser. Startfältet i sig var väldigt starkt i år, och jag får önska Carola lycka till, men tror ändå att BWO och Andreas haft större chans.
![]() |
#12 | |
Medlem
Reg.datum: Jul 2002
|
![]() Citat:
![]() Undrar varför Carola ställer upp när hon ändå kommer åka ut i KVALET ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Medlem
|
![]()
Jag tycker lugnt att pudlarna skulle vunnit. De hade den klart bästa låten! Carola har ju iofs en låt som är liknande de som vunnit de senaste tävlingarna, men inte bra. Skönt att finland iaf skickar riktig musik till tävlingen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|