![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
Visa resultat för omröstning: Vann rätt låt iår? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() ![]() |
13 | 21.31% |
Nej |
![]() ![]() ![]() ![]() |
48 | 78.69% |
Antal röster: 61. Du får inte rösta i den här omröstningen |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Hyttåksfettischist
|
![]()
Nu har jag inte sett en enda av delfinalerna, men jag har hört många av bidragen, och BWO hade nog haft störst chans i Europa, men min personliga favorit var Pudlarna. Men allvarligt talat, så var det rätt fattigt på bra bidrag i år...
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2004
|
![]()
Inte för att jag är ett speciellt "fan" för melodifestivalen, men redan ett bra tag innan så sa jag att Carola vinner. Varför? Jo för hon är som sagt Carola.
Låten var inte bra, men för att hon är den hon är så vinner hon. (Finns bättre saker att göra än att sitta vid Tv:n i ett antal timmar och glo på icke speciellt bra låtar... Okej jag kan hålla med om att man kan se finalen bara för att. Men annars Nej.)
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|