![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
det är det som är Installme, men punkt bat står inte på den filen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
En kort fråga då, såg inte att du hade svarat på det tidigare... Har du de 6 originalrutterna installerade på din dator? Det är från dessa 6 rutter som bat-filen hämtar olika objekt...
Nästa fråga, om du har dessa 6 originalrutter installerade, har du din MSTS-installation på annat ställe än original? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
nu har jag dom 6 originalrutterna installerade: Lollandsbanen del 1 O.sv
Och Jag har Microsoft Train Simulator på originalplatsen. det är nog det där att jag kopierade filer från Europa, Japan Och Usa 1 för att göra en egen bana, om du förstår vad jag syftar på, det står att man ska göra så i MSTS Akuten, men efter att jag gjorde det så har banorna som var fabriksinstallerade inte fungerat alls, som Northeast Corridor O.sv Dessutom när jag installerat dom övriga fem rutterna som Lollandsbanen del 1 O.sv körde jag Installme som hörde till dom och installerade om DK_2000.exe som ligger I E://program och körde Installme till den också. Alla Installmekörningarna tydde på att en massa filer inte hittades och även att många filer inte kopierades. Mvh Johnny Nilsson |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
Ok, det du nämnde att du kopierade över filer till din egen bana, det kan inte vara så att du råkade klippa ut filerna istället för att kopiera? Eftersom originalen inte heller fungerar efter den maNövern, så är det sannolikt där ditt bekymmer ligger, försök få originalrutterna fungerande först, så du vet att allt finns där.
Lycka till! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|