![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
Jag tycker iof att det inte är så dumt att Trainz inte är en direkt utmanare till MSTS. Som S_W "brutalt" visar, så är ju MSTS bättre på grafiken. Min uppfattning i alla fall... Väntar dock fortfarande på min version av Trainz, så jag gör min utsaga på de bilder jag sett hittills. Räls och framförallt växlarna tycker jag ser bedrövligt overkliga ut i Trainz..
Men Trainz tycker jag har lyckats ändå, i och med att deras koncept är annorlund jämfört med MSTS. Jag gillar deras kommande paket, såsom "BOSS" eller "PIONEER". Det får mig att tänka på det till åren kommna spelet "Transport Tycoon", som jag tillbringade många nätter med. ![]() Jag tillhör väl dom som inte gett MSTS editorer en vettig chans efter ett antal krascher. JBJ har dock kraftigt återgett mitt intresse för att få bukt med dom igen. Så, jag tycker att i dagsläget är båda bra, fast på olika sätt. Fast, skulle man önska, så skulle jag ju helst se MSTS med bättre editorer och en del av den funktionalitet som Trainz erbjuder. Tycker jag.. |
![]() |
|
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Några bilder från dagen | vfp420b | Off-topic | 21 | 2004-07-14 17:24 |
Lite bilder från Teckomatorp | prymikom | Off-topic | 2 | 2003-10-11 13:11 |
Blandade bilder från min Borlängeresa | Dson | Off-topic | 16 | 2003-05-23 08:25 |
Lite bilder från idag! Del 2 | Dson | Off-topic | 0 | 2003-04-13 21:46 |
Lite frågor om Trainz för en nybörjare | Surfsmurfen | Trainz - Allmänt om Trainz | 6 | 2002-12-15 23:42 |