![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Takk
Jeg har fjernet oppføringene i tit-filen også, men fortsatt samme feil. Kanskje har jeg gjort en feil, men det tviler jeg nesten på. Kanskje det finnes en 4dje fil også?? Uansett så orker jeg ikke å bruke så mye tid på dette nå. Det er bedre å være ute og nyte sola!
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hej HAI!
Jag har haft liknande fel när det gäller platform (den gröna). Du har placerat av misstag två gånger på samma spår. Det händer mig att när jag placerar platform och sparar, så försvinner den bara. Gjorde en ny platform igen på samma spår och sparade igen. Jag stängde av RE och öppnade igen så fick jag se dubbla platform, så jag tog bort den senaste platform, sen fungerade den bra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Hedersmedlem
|
![]()
Hej!
Jag upptäckte att Meråkerbanen saknar filen Tsection. Jag körde med RR och resultatet visade så här: WARNING - THE FOLLOWING FILES ARE MISSING FROM YOUR ROUTE - IT MAY NOT WORK WITHOUT THEM C:\Program\Microsoft Games\Train Simulator\Routes\Meraker\tsection.dat is missing from this route (If the route uses ukfinescale track or does not use dynamic track, then this does not matter). Hoppas att det ordnar sig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Hei Totte, og takk for at du engasjerer deg, men...
"(If the route uses ukfinescale track or does not use dynamic track, then this does not matter)" Meråkerbanen bruker ikke dyntrack. ikke ukfinescale heller. helt sikkert.
![]() |
#5 |
Hedersmedlem
|
![]()
Kanskje det finnes en 4dje fil også??
Möjligen filen tsection. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Hedersmedlem
|
![]()
Vilken fil söker man?
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2015-11-20 klockan 21:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Och det ger en stor fördel när man skall bygga på rutten ![]() MVH Kenneth
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |