![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#46 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2004
|
![]()
Hej Fredrik jag har köpt spelet om du undrar inte kopierat det från internet.
Leopold.
#47 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Det är bra Leopold!
Men alla köper inte spelet utan vill olagligt kopiera det och därför vill Auran stoppa det. |
![]() |
![]() |
#48 |
Medlem
|
![]()
Hej Fredrik så då kan auran inte ta bort serie numret då alltså eller?
Leopold.
#49 |
Admin & STW-member
|
![]()
Nej de kan inte ta bort det.
|
![]() |
![]() |
#50 |
Medlem
|
![]()
Hej Fredrik varför kan de inte ta bort det?
Leopold.
#51 |
Admin & STW-member
|
![]()
Snälla Leopold!
Läs vad jag har svarat! Du frågar samma sak om och om igen. -Auran kan inte ta bort serienummren då de vill förhindra piratkopiering. -Piratkopiering är när man kopierar ett spel utan lov. En del gör det och bryter därmed mot lagen. Auran vill stoppa det och därför kan man inte ta bort serienummret Om du inte förstår så säg till din mamma och läsa den här tråden så kan hon förklara för dig. Nu låser vi denna tråden. |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|