![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#16 | |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Hmm... varje gång jag editerar din profil och sparar den verkar inställningen gå tillbaka...
Gjort på ett annat sätt nu. Någon skillnad? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Medlem
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]()
För mig så funkar det inte iallfall, hittar inte denna funktion på "Profil" ?!
![]()
![]() |
#20 |
Medlem
|
![]()
Gör en massiv Bump. Men min användarklass har försvunnit igen. Inget viktigt men det är ju en kul grej. Och andra verkar ha sin kvar.
Sen en liten OT, vissa verkar ju kunna editera sin inlägg. Hur kommer det sig? Personligen saknar jag faktist möjligheten att kunna fixa till en del stavfel eller andra meningsuppbyggnadsfel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#21 |
Medlem
|
![]()
Om jag får uttrycka min enkla åsikt och användarklasser tycker jag att de skall bort helt och hållet. "nyligen medlem" och "nybörjare" känns litet dumma när man har varit medlem ganska länge (och läst forumet sedan starten utan konto). Just en sådan användarklass borde baseras på datum istället för inlägg. Detta var mina åsikter, någon som håller med?
![]() |
#22 | |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#23 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Håller med 343kakaII Det borde baseras på reg. datum istället för antalet inlägg. |
|
![]() |
![]() |