![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#16 | |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]() Citat:
//Henke |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Medlem
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Medlem
|
![]()
1. Har du ett bildredigeringsprogram?
2. Har du laddat ner HOG och Radio Mobile samt installerat dessa? 3. Har du flyttat texturera till rätt mapp? Vi kan börja så. Detta står under förberedelser. Jag använder TRS 2004, vet inte hur det funkar i 2006. Det kan säkert nån av de andra hjälpa till med, tror inte att det är så stor skillnad. Du kan iaf börja med att ladda ner programen. //H |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Medlem
|
![]()
1: Nej
2:Nej 3:Nej ? Jag vet inte om detta säger någonting? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Medlem
|
![]()
Då har vi lite att bita i
![]() 1. Du behöder att bildredigeringsprogram. Photoshop funkar utmärkt till detta, det går att få tag i på både laglig väg och icke. Jag rekomenderar självklart att du skaffar det på den lagliga vägen. 2. Ladda ner HOG och Radio Mobile från de länkar som finns under "Förberedelser". När detta är gjort hörs vi av igen så fortsätter jag guida dig ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#21 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Tack igen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Medlem
|
![]()
Fint, ska forska lite i hur det är i TRS 2006, kanske nån som använt HOG/Radio Mobile i 2006an kan hjälpa oss?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Medlem
|
![]()
Hej
JAg har byggt lite och sånt på min bana idag och här kommer en liten "varadgsbild" från nynäshamn ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Medlem
|
![]()
Ser bra ut
![]() Men varför har du vitt i bilden? |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]() Citat:
Du kan använda Paint. Öppna bilden och rama in, kopiera ramen och öppna ny sida och sen klistrar du då blir bilden beskuren.
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2008-11-13 klockan 09:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Medlem
|
![]()
Tack totte
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Medlem
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Medlem
|
![]()
Hej efter en datorkrach så har jag fåt börja om med min bana
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Medlem
|
![]()
Hej igen....
Jag undrar om det finns någon skylt som det står typ "Endast järnvägspersonal" eller något liknande ? |
![]() |
![]() |