![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#16 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
Kan man ladda ner filen någon annanstans?
![]() |
#17 |
Medlem
|
![]()
Hej!
Tryck (Ja) så att du skriver över de gamla filerna.. MVH Kenneth
![]() |
#18 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Vilken fil? Det är alltid bra att tala om vilken fil det gäller så är det lättare att få hjälp.... Om det är alltools.zip så skicka mej ett mail så kan du få den eftersom jag kunde komma in på www.train-sim.com MVH Kenneth
![]() |
![]() |
#19 |
Medlem
|
![]()
Vad är det jag ska göra när det dyker upp ett sån här informationsfönster?[/quote]
Hej! I zip-filen till combref så finns det med en textfil som det står hur man skall göra..Där står bland annat att man skall svara ja så man skriver över alla gamla filer. Om man mot förmodan skulle svara annat så kan det i slutändan bli fel...Ok det kanske inte händer så ofta att det blir fel, men det kan bli så, så därför är det alltid bäst att följa det som står i medföljande textfiler... MVH Kenneth
![]() |
#20 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2005
|
![]()
Tack för beskedet du gav mej Knebert
Nu när jag ska välja här så försökte jag att trycka på (a) knappen så raderades gamla sakerna till den. Nu har jag en till fråga om att få orginal objekten: Sen när fönstret stängs ner när överföringen har blivit klar så valde jag att klicka på programet Editors & tools i mitt skrivbord. Jag öppnade min rutt igen och skulle se om att alla objekt var nyinstallerat i rutten. När installationen var klar fick jag trycka på knappen more för att placera sakerna i rutten, men nu när jag kollade där fanns det bara det urgamla objekten till spelet som man fick med i köpet. Vad är det för fler saker jag ska utföra för att få tag på objekten?
file:///ELEVER%20på%20Hallon/Urbans%20elever/Glenns%20nya%20mapp/Glenns%20avatar.jpg Senast redigerad av Bålsta den 2006-01-07 klockan 11:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#21 |
Medlem
|
![]()
Hej!
Det är bara de originalobjekt som går in i rutten om du bara har originalrutterna installerade. Resten av de objekt man vill ha får man själv lägga till. Sen får man precisera frågan lite mer ochså, tex vilka objekt det gäller och så vidare... Det finns för övrigt ett par trådar om detta så använd sökfunktionen så får du svar hur man gör, då slipper man dessutom att vänta tills någon svarar.
![]() |
#22 |
Medlem
|
![]()
På banbyggarna.se i guiden alla objekt finns det en länk till filen alltools.zip den gör samma sak som combstuff. plus att det står lite i guiden hur man gör.
MVH, Mikael Webbmaster på Banbyggarna.se Vill Ni se fler järnvägsbilder, besök gärna min sida - där Ni även kan läsa om min MJ-samling och se tågfilmer. En del av Teamet som bygger Stockholmsrutten. ![]() ![]() http://www.micke-andersson.se http://www.banbyggarna.se http://mikaelsgallery.fotopic.net/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2005
|
![]()
Hej, nu har jag varit inne och kollat på guiden som du beskrev Micke.
Nu är det jag som har skrivit över mapparna som det stog i guiden i banbyggarna. Sen försökte jag att starta min rutt och se om alla orginalobjekten låg i listan. GSJ rutten som är min nya rutt körde jag igång, men så kom det upp ett felmedelande där det stog så här på bilden nere. Vad är det nu för fel som har tagit sig in i rutten nu?