![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#31 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Leopold:
Ta hjälp av dina föräldrar om du inte förstår men ja man kan ta bort serienummren men gör du det kommer du inte kunna använda Trainz som du vill! Vill du inte kunna använda Trainz mer? |
![]() |
![]() |
#32 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2004
|
![]()
Hej Fredrik kan auran ta bort serie numrerna?
En bild på hur jag menar kolla på det som jag har markerat med rött. Leopold.
#33 |
Niträknare & STW-member
|
![]()
Ett litet klarläggande.
Det går INTE att "ta bort" ett registrerat serienummer hos Auran. Däremot kan dom spärra ett serienummer så att det inte längre kan användas av vare sig den som registrerat det eller någon annan. Det har hänt när folk försökt att sälja sitt serienummer till någon annan.
Kenny Senast redigerad av Fredrik den 2006-02-13 klockan 18:31. Anledning: gjorde vissa ord i fet stil istället. |
![]() |
![]() |
#34 |
Medlem
|
![]()
Hej Fredrik vad menar du med att jag kommer bli utlåst som du skrev tidigare?
Leopold.
#35 |
Månadens bild - Mars 2005
Reg.datum: Feb 2002
|
![]()
Ok, då tar vi det från början.
Serienumren fungerar som en nyckel till downloadstation. För att kunna hämta saker därifrån och ladda upp saker dit så måste man ange sitt serienummer. Detta är för att dom som äger piratkopierade spel inte ska kunna använda dom. Vad Fredrik menar när han säger att du kommer att bli utelåst är att du inte kommer att kunna ladda ner saker från Downloadstation. Snälla ställ inga frågor om det jag skrivit för jag vet verkligen inte hur jag ska kunna förklara det enklare. Om ditt serienummer "tas bort" så kan du inte använda downloadstation mer. mvh .... Mats
#36 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
Leopold!
Om du läser svaret innan du skriver frågan så kommer det bli mycket lättare. Jag hade också problem med det förut. Sen tycker jag att du INTE tar del av svaren som folk skriver utan du skriver samma sak gång efter gång. En liten tankeställare ![]()
#37 |
Medlem
|
![]()
Hej eftersom att jag inte ska ladda ner något från downloadstation så behöver jag inte ha kvar något serie nummer.
Leopold.
#38 |
Medlem
|
![]()
Det kunde du ha sagt för 3 sidor sen!
![]()
#39 |
Medlem
|
![]()
Hej det som jag har skrivit är sant.
Leopold.
#40 |
Medlem
|
![]()
Vi vet att det är sant!
Jag sa bara att du kunde sagt det från första början!
#41 |
Admin & STW-member
|
![]()
Leopold:
Läs vad Kenny skrev! Det går inte! Ska vi stanna här nu. Svaret är som sagt att det går inte. |
![]() |
![]() |
#42 |
Medlem
|
![]()
Hej Fredrik om jag säger så här då varför går det inte att ta bort?
Leopold.
#43 |
Admin & STW-member
|
![]()
För att förhindra piratkopiering
|
![]() |
![]() |
#44 |
Medlem
|
![]()
Hej Fredrik vad är det för något?
Leopold.
#45 |
Admin & STW-member
|
![]()
Piratkopiering = När man inte betalar för ett spel utan kopierar det från nätet eller en kompis och det är förbjudet enligt svensk lag.
|
![]() |