![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2004
|
![]()
Hej jag har en fråga angående downloadstation.
En bild. Leopold.
HECTORRAIL FUTURE RAIL TODAY www.hectorrail.com Planering av Mitt nya banprojekt. Senast redigerad av Leopold den 2006-02-13 klockan 13:47. |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
Ursäkta mig!
Vad är din fråga!? Du visar bilder på DP men ingen fråga?!
#3 |
Medlem
|
![]()
Hej har en fråga när man laddar ner tåg från downloadstation så står det att man kan ladda ner med downloadhelper eller download FTP?
Här kommer en bild. Leopold.
HECTORRAIL FUTURE RAIL TODAY www.hectorrail.com Planering av Mitt nya banprojekt. Senast redigerad av Leopold den 2006-02-13 klockan 12:05. |
![]() |
![]() |
#4 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Download via FTP innebär att man använder ett speciellt FTP-program.
Fungerar det ena sättet så behöver man inte använda det andra (FTP). Auran ger dig bara valfrihet att välja. Dock bör du ta bort bilden då ditt lösenord syns där. Du borde verkligen tänka dig för innan du postar bilder med koder och lösenord på. Någon skulle kunna missbruka detta om de vill dig illa. |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Hej vilket alternativ föredrar du att jag ska använda mig av?
Leopold.
HECTORRAIL FUTURE RAIL TODAY www.hectorrail.com Planering av Mitt nya banprojekt. Senast redigerad av Leopold den 2006-02-13 klockan 13:51. |
![]() |
![]() |
#6 |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]()
Det är ju du som väljer, men via FTP tycker jag går snabbare då man inte behöver öppna Download Helper senare utan bara ladda ner .cdp-filen till en mapp eller skrivbord och sedan packa upp via cdp-en, men det är ju som sagt du som väljer.
#7 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
FTP tycker jag.