![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#61 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hej!
Nu vill jag visa mer bilder! Börjar med stationen Ski. ![]() Och så far jag ut mot norr från Ski. ![]() En bondgård ![]() Och så bron ![]() Annan by ![]() Imorgon skall jag bila upp till Oslo och tar bilder och rita spårplaner på stationerna ner mot Sverige. Det blir spännande. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2002
|
![]()
Mumma vad najs[
![]() ![]() ![]() det där ser man framemot ha en bra dag Vd VSJ [img] attachments/7075881.gif[/img] Jonsson |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Hedersmedlem
|
![]()
Hej!
Jag var i Norge i förra veckan. Vackert land där! Jag hann ta bilder från Oslo till strax före Halden. Det blev drygt 60 bilder. Jag upptäckte spåret från Oslo till Moss är dubbel. Och efter Moss är växelvis enkel och dubbelspår. Det innebär att jag ändrar rutten från enkel till dubbelspår vilket ger extra jobb. Vid Oslo höjer jag marken så att utsikten mot havet och hamnen blir mycket bättre. I Halden åt jag Big mac för 56 NKR mot Svensk 49kr dyrt tycker jag. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Hedersmedlem
|
![]()
Hej!
Nu är ändringen av spår från enkel till dubbel klart. Puh! Jag har även lagt ut mer spår nästan till Moss. Tyvärr ingen bild än. Kommer senare. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Hedersmedlem
|
![]()
Hej!
Nu är Oslo nästan färdig! Puh! Här kommer mera bilder! Obs jag kör baklänges mot Oslo. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2002
|
![]()
Drooooling over here!
![]() Riktigt läckert //Json ![]() Json, lackerare på BOPGE |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Medlem
|
![]()
[
![]() ![]() ![]() ![]() *Just dreglat sönder tangentbordet* ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Så otroligt snyggt, hur långt har du kommit? Längtar tills släppet, om du kommer att släppa det? MVH Dson i Sandviken. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Hedersmedlem
|
![]()
Hej!
Tack! Jag har lagt ut spåret ända till Kambo (före Moss) och det är mycket kvar att placera objekten. Det tar lång tid. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Senior Member
|
![]()
Hej!
Det ser väldigt snyggt ut och det påminner starkt om verkligheten. Fortsätt så!! MVH Macley ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Medlem
|
![]()
meget bra !
Jørn Rondestvedt |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2003
|
![]()
måste säga att jag är avundsjuk ser urläckert ut, hoppas min Stockholm - Mora rutt blir
lika snygg |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2003
|
![]()
hej totte var laddar man ner alla svenska signaler och skyltar etc, etc
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]() Citat:
Klicka på tåg och landskap till vänster när du kommer in på e-buzz, alltså inte på forumet, klicka sedan på skyltar och signaler uppe till höger... Lycka till! /Bosse |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Medlem
|
![]()
Längtar till svenska gränsen och alla fina vyer utmed linjen!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() /Viktor ![]() http://w1.500.telia.com/~u50016604/ |
![]() |
![]() |