|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2004-10-07, 10:10 | #1 |
Medlem
|
Dygtig Svensk rutebygger søges
Hej Med Jer
Jeg efterlyser en dygtig Svensk rutebygger der kunne tænke sig at deltage i et fælles projekt. Det drejer sig om ruten der indtil videre hedder Denmark 2000 Electric ( Navnet kan altid ændres ) Mit ønske ville være at en Svensk rutebygger ville påtage sig at bygge fra Øresundsbroen via Malmö til X-by i sydsverige. Jeg er ikke selv godt nok kendt med SJ-strækninger til at kunne lave disse med en nogenlunde grad af realisme. Meningen med ruten er at den skal strække sig over tre lande. Sydsverige, stækningen i Danmark Helsingør-Padborg, og herfra til Hamburg Hbf. Jeg regner selv med at den færdig rute vil komme til at fylde 8-900 MB. Jeg håber at høre fra jer. PS i kan se billeder fra den Danske del af projektet på www.tog-sim.dk i indlægget Denmark 2000 Hälsninger til alla Erich F. Routebuilder erich.falensteen@mail.tele.dk |
|