![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2002
|
![]()
Hej!
Vad hände med rutten VHJ? Finns den för nedladdning någonstans? MVH Ante |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Tidigare mrdaddydj
|
![]()
Detta undrar jag ochså.
Tacksam för svar...
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
Nej, rutten VHJ finns f n inte för nedladdning, dels p g a alla buggar som uppdagades (främst då Broken coupler samt en massa felaktiga signaler, både vad gällde placering och signalbesked samt alla saknade consists) dels för att rutten släpptes "för snabbt" med en krånglig ruttinstallation som följd.
Det sista jag hörde var att Pursche skulle omarbeta signalerna, men sedan vt jag inget mer. Men kontakta Magnus Edman så kanske ni får svar... Mer information finns i denna tråd: http://217.197.57.186/forum/showthre...9048#post49048 Senast redigerad av Byggare Bob den 2005-09-09 klockan 01:15. |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Jag har inte jobbat med msts på länge. Det finns ingen tid över under sommaren. Jag skrev ett mail en gång och frågade om jag fick ändra signalerna och lägga ut en patch. något svar fick jag aldrig men har för mig att det stod här på forumet att 'det inte borde vara något problem'. Ett svar som inte riktigt tillfredställde mig vid den tidpunkten. Jag skall se om jag har VHJ på någon cd-skiva här hemma för på datorn finns den inte efter en omformatering i våras.
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|