![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Tidigare Ugglan_1
|
![]()
Denna bild tog min far år 2003 då vi hade våran gamla fina Volvo 245. Det var en riktigt trotjänare, denna bil har tagit oss ända nr till Tyskland och har toppat hastighetsmätaren. Varför skrotade vi den när vi fick en ny bil? Vi ångrar det denna bil var den bästa vi någonsin har haft.
Bilen smälter in i den gamla omgivningen visserligen är någ huset betydligt äldre än bilen. All kritik tas emot, men DET ÄR INTE JAG SOM ÄR FOTOGRAFEN VID DETTA TILLFÄLLE ![]()
![]() |
#2 |
Tidigare Ugglan_1
|
![]()
Ingen spontan kommentar??
Obs: Det ska vara gammalt möter gammalt:P
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Riktigt trevlig bild! Volvo 245, röd stuga i en skog på sommaren.. Kan det bli mer svenskt?
![]()
![]() |
#4 | |
Tidigare Ugglan_1
|
![]() Citat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Kan väl möjligtvis inte bli mer Svenssonsvenskt med en Volvo 240/245 eller 740/745. Visst håller de länge, men de är fanimej bara skrot enligt mig
![]() Men budskapet i bilden är ju helt godkänt, gamla torp har sin charm. ![]()
![]() |
![]() |
#6 | |
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Hyttåksfettischist
|
![]() Citat:
Men visst är det charmigt med PV och Amazon... Även om jag själv är frälst på Saab. De har alltid haft en sportigare attityd, och ett trevligare formspråk. Lika praktiska som Volvo, men betydligt roligare.
![]() |
![]() |
#8 |
Tidigare ssg
|
![]()
Volvo 240 är verkligen en bil jag vill köra skiten ur bokstavligt talat. Det skall ryka om motorn, kolvarna skall ha skjutit genom motorhuven och den lilla grusvägen skall vara helt sönderkörd
![]() EDIT: Stavfel
http://puggen.deviantart.com/ Senast redigerad av Eric B den 2007-12-21 klockan 19:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
Tidigare Ugglan_1
|
![]() Citat:
![]() ![]() Men jag tackar för alla kommentarer och det gör även min far som är fotografen. Citat:
![]() ![]()
Jag vill ha all form av kritik, både teknisk och konstruktiv kritik Senast redigerad av Jared den 2007-12-21 klockan 18:27. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Hyttåksfettischist
|
![]() Citat:
![]() ![]() Så här ska en 240 användas! ![]()
![]() |
![]() |
#11 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |