![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2002
|
![]()
Någon som känner behovet av lite osynliga plattformar som passar ihop med Tomas grymt snygga plattformspaket?
Jag gör det iaf, så tog saken i egna händer och började leka lite med gmax. Vips så blev en plattform klar, de var hyfsat enkelt, så det lär bli flera ![]() Det jag tänkt att göra är följande längder: 320, 220, 100, 50 m Några andra mått som man absolut måste ha, eller som är bra att ha på en svensk järnväg (i förhållande till tåglängd osv)? Till en början så gör jag bara med en plattform med spår på ena sidan (då detta är de första jag scriptar).. Men får se vad det utvecklas till ![]() Planen är att få fram ett litet mumsigt paket som passar till Tomas plattformar.. Så det kanske inte bara dyker upp osynliga plattformar, utan kanske lite flera tillbehör, finns ett lager med bilder som man kanske ska utnyttja :P