![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Jag har börjat "leka" lite med Mazz GDSJ-rutt och kunde inte sätta ut carspawners eller plattforms och sidnings...
Fann att detta saknades i ref-filen: CarSpawner ( Class ( "<Interactive Objects>" ) Description ( "Car Spawner" ) StoreMatrix () ) Platform ( Class ( "<Interactive Objects>" ) Description ( "Platform Marker" ) StoreMatrix ( ) ) Siding ( Class ( "<Interactive Objects>" ) Description ( "Siding Marker" ) StoreMatrix ( ) ) Efter jag lagt till det, så var problemet borta! En idé jag har är att rutt ska både skildra nutid och det glada 70-talet. Detta vill jag åstadkomma genom att byta vissa shapes och textures! Har därför skapat 2 uppsättningar shapes och textures mappar som innehåller dom objekten/målningarna (bilar, telefonkiosker m.m.). Bild 1 = 70-talet Bild 2 = Nutid