![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#23 |
Medlem
Reg.datum: May 2013
|
![]()
#HGV
Vill väldigt gärna göra annat material till RW. Jag själv sitter med hundratals timmar loggade på steam och njuter av att bygga egna rutter. Ser fram emot att skapa allt möjligt efter x2an är släppt ![]() #AlleDahlle Ja du, hehe, bra fråga. ![]() För ett komplett fungerande testversion av SJ Snabbtågsett...optimistiskt kanske två veckor. Då skall det gå att köra runt och det skall finnas en mycket simpel hytt. Men, det beror på. Det kan gå snabbare och man kan fastna i något som inte funkar. Dock måste jag bara tillägga att eftersom det fina folk som hänger här är väldigt hjälpsamma tror jag på även tidigare ![]() Räknar med att ha alla modeller klara efter helgen.
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|