![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: May 2013
|
![]()
YES, RITNINGAR!!!
![]()
![]() |
#2 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Ritning_Ränder.jpg
Javisst blir det skillnad. ![]() Nu börjar det ju faktiskt se ut som ett X2!! Inga fräsiga ränder på sidan av motorvagnen den här gången, de fick tyvärr tas bort tillfälligt. Dörrarna är inte heller med , men för bildens skull har jag fyllt igen hålen ![]() Något som jag inte helt hade koll på...sidofönstret skiljer sig dimensionsmässigt från gamla och nya x2. Inte helt 100, men kan vara för att det gamla inte gick att öppna. Rätta mig nån? ![]() Nu bär det av till kvällspromenad. ![]()
X2000 LATEST BEST 5TH JUNE Senast redigerad av Kungsfisk den 2014-03-20 klockan 21:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Ser väldigt bra ut! Frontrutorna skulle du bredda ut, eller hur?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Det stämmer. De skall vara något bredare, dock inte mycket
![]()
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
1.jpg2.jpg
3.jpg4.jpg Dagens arbete. Och yes, nu är fönstren bredare ![]() Tänkte försöka få in lite nitar och sånt i morgon. Notera skillnaden i lykthusen från bilderna innan ![]()
X2000 LATEST BEST 5TH JUNE Senast redigerad av Kungsfisk den 2014-03-21 klockan 02:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2013
|
![]()
Wow! *tårögd*
![]()