![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2002
|
![]()
Nej Pierre, jag gör inte så för att "straffa" någon... Men du klankar lätt ner på vad andra säger och jag sa bara vad som gäller, att vill någon ha detta torn så måste ni *troligen* skaffa Trainz om ni inte redan har det...
Om det hela fortsätter i den här stilen så har jag ingen lust lägga ner mycket tid på att göra MSTS versioner oxå. Överlåter det åt andra på det sätt som jag skrev att jag redan gör. Använder då hellre den tiden på att bygga desto mer till Trainz ![]() /tufftuff |
![]() |
|
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Bara spåret syns ibland vid utplacering industri? | Deskgrunt | 3D-design - Trainz | 0 | 2005-03-18 21:03 |
Konvertera *.MOV till något mer windows vänligt?? | prymikom | Off-topic | 1 | 2004-05-24 18:10 |
Vet någon något om nya Gmax 1.2 ännu? | LokKalle | 3D-design - Trainz | 11 | 2002-11-21 17:43 |
Raildriver. kan det vara något?? | Rc1166 | Off-topic | 1 | 2002-10-11 14:27 |
Downloads. Kommer bara in på El/Diesellok. | Bengan | Trainz - Allmänt om Trainz | 7 | 2002-05-01 20:50 |