![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Jan 2005
|
![]()
Hej!
Har märkt detta förr och nu med en av mina egna industrier så undrar om det är något fel eller bara en bugg i Surveyor? Vid utplacering så syns endast det bifogade spåret men om man tar tag och flyttar eller gör en undo/redo så dyker resten av modellen upp! Något man kan göra för att undvika detta? Tror det började efter att jag inkluderat protolars markörerna som effects/attachments. Typ såhär: Kod:
mesh-table { default { mesh "PLCDK_timmer.IM" auto-create 1 effects { arrow0 { kind "attachment" att "a.track0a" default-mesh <kuid:-3:10092> surveyor-only 1 } arrow1 { kind "attachment" att "a.track0c" default-mesh <kuid:-3:10092> surveyor-only 1 } pole0 { kind "attachment" att "a.pole0" default-mesh <kuid2:30671:27359:1> } pole1 { kind "attachment" att "a.pole1" default-mesh <kuid2:30671:27359:1> } } } } /MVH Patrik Min Trainz sida: http://web.telia.com/~u41408022/ |
![]() |
![]() |