![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#16 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2002
|
![]()
Bönan. Förlåt men jag glömde bort fortsättningen. Du skall även klicka på teknisk information också.
Ningening (som jag som barn uppfattade ljudet av rälsskarvarna vid 30 minus eller kallare när tåget gick fort över dem) Senast redigerad av stickanw den 2011-02-07 klockan 20:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Här är det som står i teknisk information:
C:\DOCUME~1\BJRN~1\LOKALA~1\Temp\WER1dc7.dir00\svc host.exe.mdmp C:\DOCUME~1\BJRN~1\LOKALA~1\Temp\WER1dc7.dir00\app compat.txt
![]() |
#18 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2002
|
![]()
Hej igen Bönan. Jag försökte skriva ett svar tidigare men det försvann någonstans i cyberrymden. Nytt försök nu. Det var inte mycket som stod i den rapporten. Han som kollade det blev inget klokare heller eftersom det var så kort, oftast brukar de (rapporterna) vara mycket längre men lika kryptiska. Här får man tydligen i princip bara veta var filerna som kanske skall skickas hamnat i din dator. Han har ingen bra lösning på ditt problem men ett sätt kan vara något som kan göra det antingen värre eller eller kanske lösa problemet. Kör en Windows repair från systemskivan. Kan dock inte garantera att resultatet blir bra.
Stickanw
![]() |
#19 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Nu låter man ju som värsta ointresserade it-supporten men prova att ta backup på viktiga saker(bilder, filer, savegames osv) och gör en omformatering av disken+nyinstallation av win xp? Om du inte hittar någon annan utväg så är det en bra mycket billigare lösning än att ringa en dyr supportlina.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Medlem
Reg.datum: Jun 2004
|
![]() Citat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |