![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Tidigare Metal_henke
Reg.datum: Feb 2006
|
![]()
Mycket Snyggt.. Var har du hittat gräset och träden, På bild 5 och 2?
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Oct 2005
|
![]()
Tack tack!
Gräset heter "ciuffi erba" 1 & 2 och "ciuffi verdi" har jag för mig och är italienskt. Även många av de träd som jag använder mig av är italienska. Någon enstaka björk som jag tror kommer från svenska tåg-skivorna också. mvh
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Här kommer några bilder till...
1. Industrispåret i Överum. 2. Vänta 65. 3. Stationen i Överum. 4. Vagnuttagning med Z65 i spetsen.
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Hur är banan att driva? alltså börjar minum spec för en dator att dyka upp. Så här fina banor brukar kräva sin dator.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Månadens bild - Mars 2005
Reg.datum: Feb 2002
|
![]()
Hej!
Helt klart en av de finaste svenska banor jag sett! ![]() Fortsätt så. mvh .... Mats
![]() |
#6 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() ![]() Jag har ju tänkt att släppa min bana när den blir lite större (Nu ca 3 mil bansträcka) och med tanke på att det tar tid att byga så kanske många har hunnit uppgradera sina burkar när den blir klar. Men sen behöver man ju heller inte ha alla reglage på max. Det går ju faktiskt att lira ändån. mvh
![]() |
![]() |
#7 | |
Medlem
Reg.datum: Mar 2005
|
![]() Citat:
Jag har också känt behov av en grafikkortsuppgradering, men jag har inte gått lika långt som du, eftersom jag inte bytte till PCI-express. Kortet är ett Leadtek WinFast A7800 GS TDH och det blev en stor förbättring i FPS-värdena, vilket ju var förhoppningen. Anser du att det räcker med själva kortinstallationen eller bör man också samtidigt ändra i Trainzoption-värdena eller andra parametrar för att kunna kräma ur maximalt ur uppgraderingen? Hälsningar, Håkan |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2005
|
![]()
Handlar visserligen om 2004 men kan kanske ge några ideer och viss vägledning.
http://www.trainz.me.uk/config.htm |
![]() |
![]() |