![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#11 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2006
|
![]()
Hmm, bra idé lars, kan det vara gjort? jag börjar att planera min resa i stckhlm igen, man jag verkligen, kanske nånting jag kan bidrag till??
![]() ![]() Om utropsljudet. Just nu har ni bara två. T-Centralen Axelsberg I v0.8 ska ni ha Aspudden Axelsberg Bandhagen Bergshamra Bredäng Enskede Gård Farsta Fittja Gamla Stan Globen Gullmarsplan Hallunda Högdalen Hornstull Karlaplan Liljeholmen Mälarhöjden Masmo Midsommarkransen Mörby Centrum Örnsberg Sätra Skanstull Slussen Stadion Stureby T-Centralen Universitetet Vårberg Vårby Gård Zinkensdamm (31/100) Om ni har några som inte finns i listan och vill ha de i v0.8, skicka dem till mig så snart som möjligt!! svoyager@svoyager.com SV Senast redigerad av SVoyager den 2007-01-20 klockan 07:25. |
![]() |
![]() |