![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Men se där=) För mig fungerar dom aldeles utmärkt efter att jag installerade Paintshed. Riktigt snygga lok, Bengan!
![]() |
#2 | |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2006
|
![]()
nu funkar det bengan, det var mitt paintshed som inte var "bundet" till TRS2004
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2001
|
![]()
Då har vi uppdaterat igen. Med mera Rc & Rm. Plus diverse annat.. Även bytt ut 3 gamla nedladdningar med nya versioner.. Dessa märkta med 1.2 / 1.3 beroende på vilken uppdatering som är gjort på dem.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Idag har vi skickat upp Tottes fina Y7 hytt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Nu har vi uppdaterar med Mazz Signaler v0.2 Beta...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
|
![]()
Vi har idag uppdaterat med ett godsmagasin från Leksand till TRS gjort av MastsH.
Och som ni alla vet så ligger Reginan online sen ett tag tebax.. Glömt att skriva det innan. |
![]() |
![]() |