![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Senior Member
|
![]()
Välkommen tillbaks fredrik!Vore bra om du skulle kunna fixa in Pson och S_W igen.Jag tror och hoppas att dom fick sig en läxa efter det här så det blir knappast någo gräl om Trainz och msts på en tid.Stälde samma fråga i ett annat inlägg häromdagen men fick inget svar!Men vad gjorde Pson för att bli utkastad(bara tillfälligt hoppas jag)han hade väl inte gjort något illa förutom kanske varit lite tjatig om trainz men han lovade ju att han skulle bättra sig,så det fanns väl ingen anledning att kasta ut honom!Eller fanns det?
![]() |
![]() |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
"Räfflor" kvar efter omålning? | Kyriakos | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 7 | 2005-01-07 14:04 |
Tillbaka efter en stunds inaktivitet. | zerax | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 3 | 2003-11-12 12:29 |
Hjälp efter jag har målat om... | prymikom | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 11 | 2002-08-06 14:23 |
Trigger är tillbaka. | Trigger | Off-topic | 1 | 2002-07-11 15:44 |
Tillbaka efter avstägningen. | Pson | Off-topic | 18 | 2002-07-07 13:21 |