![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Hej
Först och främst, tack för denna rutt som så många väntat på ![]() Lite klagomål vill jag dock framföra. OBS Jag har inte kört hela rutten utan bara sett så att den fungerar i min burk. På vissa ställen så ligger spåren ovanför marken, det är luft mellan spåren och marken. Det var väl det som jag ville klaga på. Sen har jag inte sett något annat problem än så länge. MVH Kenneth
![]() |
#2 | |
Veteran
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
Hej ![]() Vore väldigt bra om du, eller ni som hittar typ spår i luften ville skriva upp koordinaterna, så blir det tusen gånger enklare att åtgärda.. ![]()
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Jag radar upp några punkter här på sträckan Västerby-Säringe, kan säkert ha glömt några...
Lat: 48.35457 Lon -114.22135 <- Inte så farligt. Syns knappt i RE... Lat: 48.35869 Lon -114.21421 <- Värre här. Mycket värre. Spåret ligger flera meter ovanför marken:-)) Lat: 48.37217 Lon -114.19137 <- Inte så farligt. Knappt så det syns här heller, men ändå... Lat: 48.38298 Lon -114.16954 <- Inte heller så farligt. Samma som ovan, syns knappt.
På internet kommunicerar vi med tecken. Om du stavar och skriver som en idiot kommer du också att bli behandlad som en. Senast redigerad av Dson den 2007-05-13 klockan 18:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
![]()
Jag hade någon spökfuntion på spåret men kom inte ihåg var, kan däremot påpeka att på spår 4, Torevalla står det staket mitt på spåret. Annars så här långt som jag har provat ser det bra ut. Det var något, troligen en utliggare som passerade genom hytten på ett ställe.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Veteran
|
![]() Citat:
Har fixat till Säringe nu, fick bygga en ny banvallsramp. ![]()
![]() |
![]() |
#6 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#7 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hej!
Jag hittade mer! En buske på spåret, tuta-skylt långt till vänster, flygande björkar, marken över spåren, V-tutaskylt, marken över spåren och förvarningsskylt till huvudsignal tas bort (finns ju försignal istället). |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Hedersmedlem
|
![]()
två bilder till.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Oki ![]() MVH Kenneth
![]() |
![]() |
#10 | |
Veteran
|
![]() Citat:
Där hittar jag inget, fixa bättre läsbarhet på lat.
![]() |
![]() |
#11 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Den kanske är borttagen i en senare version...Skulle tro att den version som jag har är den första. MVH Kenneth
![]() |
![]() |
#12 |
Hedersmedlem
|
![]()
Hej!
Jag tog bilder som jag vill visa för justering av rutten. H-skylten skymmer signalen, förvarningskyltalrna till huvudsignaler skall tas bort och bergen över spåren i flera ställen i samma område
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2007-05-14 klockan 10:28. |
![]() |
![]() |