![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2003
Ort: , , .
Inlägg: 212
|
![]()
1tr tunnlar i betong 20 och 40m segment
http://wb024830.bahnhofbredband.se/concret_1tr.cdp En liten specialare tunnlar som endast har vägg på ena sidan i tunnelöppningen. Man kan ta en vänster och en höger och sätta direkt brevid varandra (eventuellt får man sätta samma höjd manuellt för att de inte skall klättra på varandra) på ena sidan och sen skarvar man mitt i tunneln till en vanlig 1tr tunnel och drar isär så har man fätt 2 tunnelrör son man mynna på olika platser OBS NY ADRESS BLEV FEL http://wb024830.bahnhofbredband.se/c...tr_leftcut.cdp http://wb024830.bahnhofbredband.se/c...r_rightcut.cdp nya ramper och väggar skall vara bättre en de gamla Diagonala brosegmentet är tänk att vara 70m långt men om man drar ut det längre får man dubbla genomföringar http://wb024830.bahnhofbredband.se/Retaining_walls.cdp http://wb024830.bahnhofbredband.se/Ramper.cdp nytt staket med tbh jag kommer att ta bort monterade staket på tunnlarna så har man lite större valfrihet om och vilket staket man vill ha skylten får man själv flytta till önskad höjd och rätt plats http://wb024830.bahnhofbredband.se/staket.cdp Senast redigerad av pussgurkan den 2007-06-18 klockan 22:29. |
![]() |
![]() |