![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | ||
Medlem
Reg.datum: Mar 2006
|
![]() Citat:
![]() Men mycket bra franska lars hehe!! Nice quote by the way ![]() Citat:
---- Om 1.2, det är en stort "rush" tills jag är klart för att släppa den på helgen. Jag arbetar inte fredag så det är möjligt att jag ska göra en 12+ timmar shift på c20. hoppas att jag ska kunna göra allt, pfff. its gonna be close. defenatly spending my entire day on it if i want to make it for the weekend. SV |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2007
|
![]()
hur får man upptateringar av banan. jag har bara fruängen-ropsten och fruängen-tekniska högskolan. Tranebergsbron är inte med på mitt spel
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2007
|
![]()
okej förlåt igen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2007
|
![]()
på Svoyager.com står det att man har uppdaterat idag "27-10-2007", men det finns inga uppdateringar där på sidan!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Hälsar Bengt
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2007
|
![]()
den där var uppdaterat för 2-3 dagar sen!
|
![]() |
![]() |