![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#27 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Jag kan ju mycket själv och har lärt in mig lite om vilka komponenter som är bra resp dålig. Jag har betalat honom, men inte fått datorn, för att han inte får igång den som den ska. Han trodde det var fel på cd-spelaren, han bytte till en annan, samma problem. Så han misstänker ganska säkert att det är moderkortet som felar. Jag hoppas han löser problemet, då har jag en helt ok dator som har ett bra grafikkort och minne. CPU och moderkort kan jag uppgradera med Kompletts paket senare vid behov. Det viktigaste är att grafikkortet är bra och att jag får en dator man kan uppgradera och bygga om på. Kompletts priser är det inte fel på. Jag var bara ute och letade efter ett pris som var bättre.
![]() |
![]() |