![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Hej
Sverige förlorade mot Tyskland i OS-fotbollen igår... ![]() MFF förlorade mot DIF i söndags... ![]() 10 dagar kvar till lön ![]() Ena tangentbordet pajade denna veckan ochså ![]() MVH Kenneth
![]() |
#2 |
Tidigare Krille400
Reg.datum: Oct 2004
|
![]()
Nytt klagomål:
Min dator envisas med att säga "Du har 12 nya e-postmeddelanden", trots att jag både har öppnat och raderat dem för två dagar sedan... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Hyttåksfettischist
|
![]()
Vi var nästan klara med kornåkern när det började vräka ner och vi fick avsluta tröskningen. Tre-fyra vändor till och vi hade blivit klara...
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Allt godis och alla chips samt all Coca Cola jag hade i början av helgen är nu slut, borta... Bara några få smulor kvar! Annars får jag väl gnälla på att... jag inte har något att gnälla över!
![]()
![]() |
#5 | |
Tidigare Traindriver94
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#6 | |
Hyttåksfettischist
|
![]() Citat:
Faxa om det strular till sig med bifogningen av chipsen. ![]()
![]() |
![]() |
#7 | |
Tidigare Traindriver94
|
![]() Citat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2010
|
![]()
Jag tycker inte alls om min nya kamera som jag pungat ut två laxar för, men jag kan inte lämna tillbaka den för att mitt underbara lilasyskon har gjort sönder orginalkartongen. JIPPIE!
![]()
![]() |
#9 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Har upplevt sämre skärpa med mitt tamron 90, och skickade in det till japanphoto igår, och dom testar det och säger att dom får kanonskärpa, på två olika kameror..
Jag förstår inte hur det går till eftersom jag inte fått den knivskärpa jag fick direkt när jag köpte objektivet.. ![]()
![]() |
#10 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2010
|
![]()
Idag när jag skulle gå ifrån bussen och hem så stötte jag på några som gick i min gamla skola. De var i grupp och de kniv hotade mig. Jag blev jävligt rädd
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Det borde du polisanmäla!
![]() |
#12 |
Tidigare ssg
|
![]()
Edit: Läste inte ditt senaste inlägg. Hoppas det löser sig och att de skyldiga ställs inför rätta.
Senast redigerad av Eric B den 2011-02-03 klockan 16:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Medlem
Reg.datum: Apr 2011
|
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Hälsningar Harald! ![]() Senast redigerad av Olaf Lindström den 2011-04-23 klockan 16:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Lördagen den 22 maj körs veterantåg Borlänge - Gävle. Vad kul tänker jag. Tittar i almanackan. Och upptäcker att det förbannade *censur* konfirmationseländet är samma helg. Varför jag ens konfirmerar mig förstår jag knappt ens. Fy f-n vad arg man blir!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
#15 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2012
|
![]()
Skolan börjar om 7 dagar (ÖÖÖRRRKKK), man får ju åtminstånde träffa kompisarna igen
![]()