![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Tidigare Metal_henke
Reg.datum: Feb 2006
|
![]()
Riktigt snyggt Tomas!
![]() ![]()
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2008
|
![]()
Åååh! Det löser en hel del problem med placeringar. Jag kan knappt vänta på resultatet. :-)
|
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Hur installerar man de andra filer som har släpps i denna tråd?
Vad jag får fram så är det bara bilder och en index fil... |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]()
Hej Tomas vilka snygga signaler till trs som du har gjort när lägger du ut på nedladdning på dessa signalerna ?
med hopp om positivt svar Mvh Kenta
#5 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Trevligt Tomas.
Ser kanonfint ut. Lika efterlängtat, som MatsS vägskydd.
#6 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2008
|
![]()
Fina signaler Tomas! Hoppas att dessa kommer att kombineras med svenolov's script i framtiden till en drös med jättefina svenska signaler!
Jag har kollat lite på scripten, förstår det mesta av det, vilket scriptspråk är det? Mig påminner det om Java/Javascript.
#7 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2008
|
![]()
Kan du inte berätta hur det går. Jag förstår att det kan gå i snigelfart - särskilt när man har flera samtidiga projekt. Men berätta gärna om de små framstegen också. Vi väntar alla med spänning på att få använda signalerna.
|
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2004
|
![]()
Håller just nu på med en vidareutveckling/anpassning av mina signaler (skript) samt ATC/HUD/AP till TS2009. Vi får se hur det går...