![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]()
Nya rykten från stridsledningen surrar om nån j*vligt snygg lada / läggas upp för nerladdning / annars... och att någon person ska beordras att fortsätta att peta, vare sej han vet vad han håller på med eller inte
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Den dagen den sorgen...
![]() "Operation Peta i inredning" fortsätter och är snart slutförd, har sen sist gjort 1:a klass avdelningen samt gardiner och dörrar. bifogar 2 bilder: 1:a bilden är en render utifrån 2:a bilden är ett experiment med 3dsmaxs kamera-verktyg, men eftersom jag inte är en fotograf och därför inte fattar något om linsstorlek, brännvidder och andra underliga inställningar (samt felaktiga renderingsinställningar för sådana här bilder) blev bilden rätt kass... ![]()
![]() |
#3 |
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
väldigt snyggt! förövrigt börjar du tömma mitt ordförråd nu. kan inte komma på saker för att beskriva dina skapelser längre
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Nej, projektet är inte dött, jag håller bara på att "smyg-peta" på boggierna, men har ingen bild värd att visa än, men senare kanske.
Och för att vara lite lätt j*vlig kommer här en annan bild ![]()
![]() |
#5 |
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
herre * ord som jag ej bör säga* vad snyggt! gimme gimme
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |