![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Tack ,då vet jag.
Men jag ska nog kanske vänta tills efter julhelgen... Vill ju inte få högtiden förstörd - för familjen ![]() Eller varför inte? ...
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
![]()
så går det att ordna med ett litet program som heter Trainz Tuner. Den fungerar på både TRS2004 och 2006. Där kan man ställa in synvidd och fog. Ett litet tips för den som inte kan vänta på 2009.
GOD JUL och Gott Nytt År från Benkegbg
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2002
|
![]()
Fick ändan ur vangen och tog och köpte spelet
![]() Måste säga att de var rätt trevligt att uppdatera från 2004 till senaste :P Dock så uppstår de väl alltid lite frågor Är det någon som vet om sättat att skriva kuid har ändrats något sen sist? eller något annat i config filen? (tänkte man skulle sparka upp sina grejjer till en nyare version ![]() Sen tänkte jag höra efter med någon som har spelet, om man gör en egen sökning genom Content Search Filter och väljer land Sverige (inga fler sökval) och sen sparar den med nått namn.. Nästa gång jag startar upp sökfunktionen och väljer min sparade sökning så blir landet automatiskt Zimbawe (eller hu de stavas).. Någon mer än jag som får detta, så man ska bugrapportera det?
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Köpte Ts2009 som en liten julklapp åt mig själv den 23:e
![]() Men har inte hunnit testa det förrän nu och tycker att det fungerar väldigt bra har inte hittat några direkta problem än. Har lagt in ST-skivorna och där verkar det inte heller finnas några direkta problem, det är såklart fina röda uttropsteckne överallt precis som i TRS2006, men det verkar funka ändå. Kan även rapportera att allt mitt material verkar funka i den ny versionen även om Iore'ens boggier ger röda utslag och klagar om något textur problem... doch funkar de ingame och det är det som räknas ![]()