![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Tidigare mrdaddydj
|
![]()
Positivt: Börjar plugga idag igen
![]() Är fusk-skåning nu ![]() Och senare idag ska jag te Väla och köpa mig en fet tft-skärm ![]() ![]()
![]() |
#3 |
Tidigare ssg
|
![]()
Nytt objektiv på G. Ett Tamron 70-200mm F2.8 tele som kommer fylla ut ett tomrum i saknad av tele vilket jag gjort sen november då min äldre Tamron 70-300 såldes med gammelkameran. Nu väntar jag ivrigt. Har jag tur, höjs priset på detta objektiv precis som de flesta andra som gått upp i pris från några hundralappar till flera tusenlappar sen årskiftet. Så då kanske jag gör ett kap
![]()
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2007
|
![]()
Har en ny kameraväska på ingång, samt ett objektivlock. Snart blir det kanske en 550EX också
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Imorgon bär det, som ifjol, av mot Granfjällsstöten. Hoppas på bra väder och framförallt då klart väder, för kamerans skull.
See ya! ![]()
![]() |
![]() |
#6 |
Tidigare ssg
|
![]()
Var en rejäl pjäs till tele jag nyss hämtade på posten. Väger as, inger kvalitetskänsla. Nästan bazookasize på den dessutom. Har bara tagit enstaka provbilder men det verkar lovande. Men stativ krävs p.g.a tyngden. Bilder kommer snart.
![]()
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2004
|
![]()
Härligt! Ser fram emot resultat
![]()
![]() |
#8 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Vanligtvis är det ju 170-500 minst som gäller för att man ska behöva ha stativ pga vikten. Enligt egen vetskap.
![]() |
![]() |