![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Jo det förstås, när du säjer det är den ju helt åt skogen felproportionerad
![]() men jag får väl skylla på att det var svårt att få till det hela, jag var ju tvungen att se till att det räckte hela vägen fram till kopplet på nästa vagn och hur jag än gjorde det så såg det helt mysko ut. ![]() Får väl försöka lösa det på något vis... Någon där ute med järnvägsanknytning som råkar vara utrustad med en tumstock på jobbet? ![]() Dessutom: har kollat upp det där med Bluestar oh det såg rätt intressant ut, ska framöver tillverka mig en dummy-vagn och leka runt lite...
__________________
UVW = Usch, Vilket Wansinne ![]() Senast redigerad av sealpower den 2009-01-07 klockan 19:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2008
Ort: Uppland, Sverige
Inlägg: 2 728
|
![]()
http://www.wnj.se/underleverantor/vv...r/m_30_ton.pdf
På ritningen har du kroken utritad. Mellan buffertbalken(?)(bufferbeam in english) och buffertens topp är det 650mm om du var ett okännt mått. När vi nu vet det måttet kan vi räkna ut ungefär hur långt det är imellan krokarna och hur långa kopplen är. ![]() MatsH: Jag vill också gärna ha dessa mått ![]()
__________________
-k- |
![]() |
![]() |