![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Korrigerat, optimiserat och adderat detaljer, dessvärre i fel ordning vilket skapar extra arbete
![]() Har ändrat övergångsbryggan och koppelupphängningen, adderat handtag och rättat till i inredningen. Taket var väl antagligen en lätt felprioritering från min sida och har nu, enligt Mazz's rekommendation, fått en liten finputsning med det digital sandpapperet. Nu saknas det, i min mening, endast lite slang så är allt klart på modelleringsfronten (igen). Så det här är väl "sista" chansen att kom med konstruktiv kritik / förslag på korrigeringar. (Det verkar uppenbarligen så att mitt snabba "projekt-mellan-projekten-projekt" blev lite väl utdraget, ursprungligen skulle den varken ha inredning eller någon detaljnivå värd att hänga i julgran ![]() Så de obligatoriska bilderna:
![]() |
#2 |
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
ser grymt snyggt ut!
men i och med att detta är sista chansen att ge lite konstruktiv kritik så... Buffertarna ser lite väl kantiga ut, kanske göra dom lite rundare eller blir det alldeles för mycket pollygoner ? Hur som helst! Otroligt snygg vagn och jag kan knappt vänta tills den rullar i mitt TRS ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]()
Håller med Marcus, grymt snyggt. Skulle väl isåfall vara att göra buffertarna mer rektangulär om man gämför med Mats bild, men ingen absolut nödvändig ändring. Annars kan man bara säga att du är fördj*vlig på att "peta" till grejorna du håller på med
![]() |
![]() |
![]() |