Svenska 3D-Tåg - Forum  
 

Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan.

Gå tillbaka   Svenska 3D-Tåg - Forum > N3V Trainz > Trainz - Allmänt om Trainz

 
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2009-01-25, 12:12   #6
MerApple
Medlem
 
Reg.datum: Aug 2008
Ort: sweden, stockholm
Inlägg: 30
Standard

Men jag har försökt med att avaktiverat antivirusprogramet och alla brandväggar jag känner till om, men jag har fortfarande samma problem.

Jag prövade att ominstalera trainz för en stund sen men problemet kvarstod. Så det måste vara aurans server eller någonting annat som jag inte är medveten om.
Kan det inte bero på att det är något fel med mitt account på auran då?

Är det ingen annan som har haft detta problem dem senaste dagarna, eller är det bara jag som inte kan ladda ner?

Senast redigerad av MerApple den 2009-01-25 klockan 12:17.
MerApple besöker inte forumet just nu   Svara med citat
 


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 12:09.


Powered by vBulletin® Version 3.7.5
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
© Svenska 3D-Tåg 2001-2009