![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Vet inte riktigt, kanske lite ljusare? I vilket fall som helst, du är jätteduktig för att vara första gången!
![]()
![]() |
#2 | |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]() Citat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Ja, det tycker jag också! Skulle vilja lära mig det i Trainz också!
![]()
![]() |
#4 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Ska kanske vara lite ljusare (men inte mycket!), men det beror också på om solen skiner eller inte. Finns bilder här: http://images.google.se/images?hl=sv...k+bilder&gbv=2
Säger som Bönan, bra för att vara första ommålningen! Ta bara bort allt det röda och glöm inte den vita linjen vid taket...
![]() |
#5 |
Tidigare Ruben
|
![]()
Har gjort en förbättring: Dock inte med vit rand högst upp vid taket.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Tidigare Ruben
|
![]()
Vet ni vad ytterdelarna av tåget heter i TGATool? Jag hittar dem inte nämligen. Jag hittar endast ytterdelar med vit och orange färgsättning men inte den röda. Så därför undrar jag vad den röda ytterdelen av tåget heter.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Tidigare Ruben
|
![]()
Jag måladeom ytterdelarna på den ET 420 som hade orange/vit färgsättning och som heter HT512.ace men det blir tydligen fel, för jag måste målaom någon ytterdel med röd/vit färgsättning men det hittar jag inte i mappen och jag har prövat att målaom HT512.ace men då blir det fel, för jag måste målaom någon ytterdel med röd/vit färg istället men det finns inte.
|
![]() |
![]() |