![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#21 | |
Senior Member
Reg.datum: Dec 2001
|
![]() Citat:
Spelar i ett band som släppt två skivor och som jag lägger ner mer energi på än vad vissa andra lägger ner på sina arbeten.Repar ett par gånger veckan och är då inte hemma förräns vi elva/halvtolv och sen ska man upp vid sex på morgonen för att gå till skolan.Är man sen ute på en månads turné så förlorar man direkt en månads skola+flera tillfällen med flickvännen.varför? jo därför musik är något man brinner för något enormt och man får ut en väldigt massa kul. MEN,när man hittar sidor på internet som säljer piratkopior av ens musik för en bråkdel av priset så undrar man va fan man sysslar med.Finns få känslor som e så sköna som att se trehundra pers röja loss till en spelning,tillfreställning som man får av att veta att man gör något som får folk att må så jävla bra och få en sån energi att dom kommer och ser på en mitt i natten,mitt i veckan går ej att beskriva. visst,förstår om man tar och laddar ner en låt för skolarbete eller för att kolla om man gillar musiken,men att ladda ner hela skivor och sen känna sig nöjd med att man tar dom få kronor som en annan får som belöning för allt hårt arbete och alla uppofringar man gör det känns rent ut sagt för jävligt!!! Men det finns väl få som gör sånt som förstår vad jag säger. Musik är skitkul,rent av underbart och jag kan inte tänka mig byta det mot något annat men inte fan ska man göra allt och få inget........ Med Mord I Blicken,Stefan |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Bilder på min rutt LBJ (obs, många bilder!) | Deskgrunt | Landskapsdesign - Trainz | 53 | 2005-07-13 14:31 |
Hur använder ni forumet? | Fredrik | Off-topic | 13 | 2004-01-16 22:55 |
Hur många har Lunarstorm? | Dson | Off-topic | 6 | 2002-11-24 11:10 |
För många lok | jenny11 | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 11 | 2002-11-22 16:56 |
Hur många har Kazaa | Richard | Off-topic | 8 | 2002-11-22 16:28 |