![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#8 |
Senior Member
|
![]()
Jag installerade om msts helt och hållet för ett sedan och då tog jag även bort alla nedladdade add ons!jag har inte haft noumber one tram route eller modern city tram route installerade sedan dess och även då fick jag inte igång dem!nu tyckte jag det borde funka eftersom jag tagit bort alla add ons!Men nej!Och jag har följt readmen till punkt och pricka!
![]() /Johan |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Service Pack 2 - Passenger Pack | Blyfri | Trainz - Allmänt om Trainz | 8 | 2004-08-05 04:55 |
Aktivitet till "Number One Tram Route" | Hesa skurun | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 7 | 2003-01-06 17:00 |
Mina rutter och ommålningar. | Pierre | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 4 | 2002-10-08 07:30 |
Number One Tram Route | Pierre | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 66 | 2002-08-26 17:16 |
STW klart för Service Pack 3 | emges | Trainz - Allmänt om Trainz | 8 | 2002-08-11 08:31 |