![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Har du bytt bil eller är du bara sur för att det är en Volvo?
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Ja just det, det har jag nog inte berättat än... Bytte upp mig till denna V90 förra torsdagen, och exakt en vecka senare så lossnar ett bromsok och låser hjulet totalt.... tur i oturen var att det hände där och inte på motorvägen
![]() (Nu går bilen klockrent iaf, var lite missljud från just den bromsen förut och nu vet jag ju varför...)
![]() |
#3 |
Niträknare & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Och nu är den nytvättad igen
![]()
![]() |
#4 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Stockholms kanske dummaste lastplats...
![]() ![]() Notera att speglarna inte får plats, fick fälla in den ena och titta ut genom fönstret istället. ![]() Innanför porten fick man backa 20-30m i en smal korridor (här fick faktiskt speglarna plats!) ![]() Inte kunde dom fixa en riktig lastbrygga heller så man fick försöka ställa sig lite snett och få in liften lite i deras hål i väggen... ![]() En vanlig dag på jobbet... ![]()
![]() |
#6 |
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
Oj j****r vad trångt, det var byggt på den tiden när man fortfarande hade häst och vagn va !?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Idiotiskt! Man kan ju undra vad arkitekten hade i tanken när man ritade byggnaden. Skulle man lossa pizzabud på vespor, eller?
![]() ![]() ![]() Sjukt, men man kan fanimej inte stressa in förare där i alla fall. Då hade jag flippat ur helt och hållet och istället lossat allt utanför huset.
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
![]()
Tycker jag känner igen mig, var är det? Har om inte annat kört/backat in på flera liknande lossningsplatser.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() ![]() (Notera avståndet mellan gula pinnen och skåpsidan samt avståndet till taket. (Bilen är precis 3 meter hög.)
![]() Kommentera gärna vad och hur ni vill! Senast redigerad av HemuleN den 2009-07-29 klockan 19:26. Anledning: Syftningsfel |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Exilskånsk lokförare
Reg.datum: Oct 2002
|
![]()
Letar efter en mindre bil med AC runt 15 000:- till flickvännen, men det är lögn i h**vete att hitta.......suck!
![]() |
#12 | |
Exilskånsk lokförare
Reg.datum: Oct 2002
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#13 |
Medlem
|
![]()
Det borde ju faktiskt finnas någon med AC. 15000 kr ska du kunna få en bil med AC, iaf från 80-talet.
![]() |
![]() |
#14 |
Tidigare ssg
|
![]()
Kika på en Ford Focus kombi tex. Finns från 15k och uppåt. Visserligen långmilare men ändå, många har AC.